Terkini

Ahad, 24 April 2016

Macau Fisherman’s Wharf..What The Fcuk Place!

Macau-Fisherman-Wharf

Tak kenal maka tak cinta..tapi bila dah kenal, dah berkunjung di taman tema tersebut pasti anda tidak mahu berkunjung lagi kerana macam @#$%...klik sini kalau nak tahu!

Menurut portal Oh Bulan, Macau Fisherman’s Wharf adalah taman tema pertama dan juga pusat membeli-belah yang dibahagikan kepada 3 bahagian utama iaitu East Meets West, Dynasty Wharf dan Legend Wharf.

Di bahagian Macao East Meets West, terdapat beberapa binaan cantik yang menggabungkan elemen tradisi oriental dengan konsep barat seperti Roman Amphitheatre dan seni bina Greece.

Boleh dikatakan hampir semuanya ada di Macau Fisherman’s Wharf termasuk pusat perjudian bertaraf lima 'bulan' serta makanan halal juga turut disediakan di sana.

Sekiranya ingin merasai suasana negara Eropah, tidak perlu kumpul duit yang bayak dan membawa stock makanan penuh satu beg.

Menurut komentar yang pernah berkunjung ke sana mahupun yang hanya mendengar cerita orang, menggesa orang ramai yang ingin pergi melancong jangan pergi ke sana. Apa-apa pun, selagi itu duit anda...peduli apa!
Macau-Fisherman-Wharf-Komen
« PREV
NEXT »

Tiada ulasan

Catat Ulasan

KLUANG TODAY tidak akan bertanggungjawab terhadap segala komentar yang diutarakan melalui ruangan komen di sini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.